18 Nisan 2010 Pazar

Rivera-oligam bir eş-Aşk ve Acı ve Frida

'Gecelerim, çarpan kocaman bir yürek gibi.
Gecelerim aysız; pencereden süzülen gri ışığa gözünü kırpmadan bakıyor.
Gecelerim ağlıyor, yastığım nemli ve soğuk.
Gecelerim beni yokluğuna itiyor; seni arıyorum, yanımdaki dev bedenini, soluğunu, kokunu arıyorum. Neredesin?
Bedenim, şu sakat külçe, senin sıcaklığında bir an kendini unutmak istiyor.
Gecelerim paçavraya dönmüş bir yürek.
Gecelerim beni aşkla tutuşturuyor, ama senin eksikliğini çektiğini biliyor ve bu gerçek karanlıkta bir bıçak gibi parlıyor.
Gecelerim sana uçabilmek, seni uykunda sarmalayıp bana getirebilmek için kanatları olsun istiyor.
Ama gecelerim her türlü deliliğin yasak olduğunu ve düzensizlik yarattığını biliyor.
Gecelerim senin ve benim hazza eriştiğimizi görmek için röntgencilik yapmak istiyor, ama bedenim birkaç sokağın ya da adi bir coğrafyanın bizi ayırdığını anlayamıyor...'  F. Kahlo

Hiç yorum yok: